To, co jemy, przekłada się nie tylko na nasze poczucie sytości, ale też zdrowie i przede wszystkim – samopoczucie. Jest to bardzo ważne, gdy zależy nam na zgubieniu kilku nadprogramowych kilogramów. Warto zapoznać się z zasadami diety niskowęglowodanowej, by w zdrowy i smaczny sposób dojść do wymarzonej figury. Tworzenie posiłków wpisujących się w założenia wspomnianej diety ułatwią mielone migdały. Czym się charakteryzują? Dlaczego mąkę migdałową warto wprowadzić do codziennej diety?

Dieta niskowęglowodanowa – założenia

Podstawowym założeniem diety niskowęglowodanowej, nazywanej dietą low carb, jest znaczne ograniczenie ilości spożywanych węglowodanów. W diecie większości z nas to właśnie one stanowią główne źródło energii. Pieczywo, ryż czy makaron to obowiązkowy składnik naszych posiłków. Tymczasem dieta low carb charakteryzuje się pozyskiwaniem kalorii głównie z tłuszczy, z produktów takich jak migdały mielone, połączonych z białkiem. Jakie są zalety odżywiania się zgodnie z założeniami diety niskowęglowodanowej? Przede wszystkim ograniczona podaż węglowodanów ułatwia zmniejszenie wydzielania insuliny. W związku z tym dużo łatwiej jest kontrolować swój apetyt. Jest to świetne rozwiązanie dla osób, które mają problemy z podjadaniem oraz chęcią na słodkie po każdym posiłku. Przekłada się to finalnie na redukcję wagi oraz tkanki tłuszczowej. Zastanawiasz się czym zastąpić mąkę pszenną, będąc na diecie low carb? Świetnym zamiennikiem jest właśnie mąka migdałowa. Jeśli nie wiesz gdzie kupić ten produkt, znajdziesz ją w sklepie Go4Taste.pl.

Czym wyróżnia się mąką migdałowa?

Sposób odżywiania się zakładający zmniejszenie ilości spożywanych węglowodanów wiąże się z pewnymi wyzwaniami. Jednym z nich jest znalezienie zamiennika dla mąki pszennej. Jak już wspomnieliśmy, w tej roli świetnie sprawdzi się mąka migdałowa. Jest to tak naprawdę nic innego, jak zmielone na proszek migdały. Produkt ten charakteryzuje się wysokim poziomem wilgotności, a także wyraźnym migdałowym smakiem. Dzięki temu mąka migdałowa nadaje potrawom niepowtarzalnego aromatu. Z powodzeniem mogą jej używać osoby będące na diecie bezglutenowej. Do jakich wypieków sprawdzi się mąka migdałowa? Tak naprawdę do wszystkich – placuszków, omletów na słodko, ciast i ciasteczek, a także jako panierka do mięsa. Nie trzeba przy tym w żadne sposób zmieniać proporcji składników w przepisie. Zaletą mąki migdałowej jest wysoka zawartość magnezu, żelaza i wapnia. Dzięki niej nie musisz rezygnować z dotychczasowych przyzwyczajeń i serwowania naleśników na śniadanie. Te z mąki migdałowej będą równie smaczne i spełnią założenia diety niskowęglowodanowej.

artykuł sponsorowany

Czy ten artykuł był dla Ciebie pomocny?
Oceń
Dla 0,0% czytelników artykuł okazał się być pomocny